راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی مشتریان

راه اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی مشتریان

به اطلاع مشتریان محترم گروه شرکت های ایمن پژوهان پارس (ایپکو) می رساند مرکز پاسخ گویی تلفنی مشتریان تحت عنوان صدای ایپکو جهت رفاه حال این عزیزان و دریافت اطلاعات صحیح و کارشناسی راه اندازی شد.با راه اندازی این مرکز مشتریان عزیز می توانند اطلاعات مورد نظر در خصوص طریقه استفاده از خدمات این گروه شامل خدمات تخصصی طب کار در قالب مرکز تخصصی طب کار ایمن پژوهان پارس(ایپکو طب) و خدمات سنجش آلاینده های محیط کار،خدمات محیط زیست،تست های ایمنی،سم پاشی محیط کار و تهیه لوازم حفاظت فردی را در قالب دپارتمان مهندسی ایپکو در یافت فرمایند.

جهت برقراری ارتباط روی تصاویر دپارتمان مورد نظر کیلیک فرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.